wtorek, 24 kwietnia 2012

dużo planów, mało czasu ; D

Szczerze mówiąc w tej chwili leżę i nie mogę się zabrać za to co powinnam. Grr.
Do maja mam tyle zaplanowanych rzeczy, a nawet nie wiem czy połowę z nich uda mi się zrobić. Muszę zacząć już jutro. Od tych najdrobniejszych spraw po te związane z jakimiś wypadami. Zdecydowanie na to wszystko jest za mało czasu^^ Znając życie połowy nie zdążę zrobić, ale jestem dobrej myśli:) 
A teraz spadam dokończyć zamówienie na allegro^^. Znalazłam potrzebną część do przeróbki butów, oby okazała się taka jak na zdjęciu! Może w tym tygodniu uda mi się je przerobić:) 

                                             Dzisiejsze zdjęcie zrobione zza zamkniętego okna:) 

3 komentarze:

  1. Jak ty masz taki widok z okna to jestem święta anielka ;). !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń