piątek, 22 czerwca 2012

Nananaan :D

Hejaa xd Dawno nie pisałam bo nie było kiedy -,- próby , próby i jeszcze raz próby ... Albo jeszcze naukaa -,- Ale dobrze bo za 8 dni wakacje !!!!!!!!. :D Aa jutro mam występ przed całą szkołą .. :d Ale i tak dm rade xd :D No bo ja zawsze daje radę xd :d Aaa dzisaj jest piątek i idę z Natalą i z chłopakami z klasy na olimpie xd :D haha ! Będę grała w piłkę nożna xd :F Niee no zajefajnie xd Aaa teraz jestem pokłócona z moja przyjaciółka ... -,- Ale co mi tam to i tak jej winaa xd :d Noo noo .. :d Aaaa jutroo to ja chyba umrę bo będę tańczyć 6 tańców ... :D Aa i tak jutro bedzie fajowo >3 Boo będzie tam wszystko za darmooo .!!!! :D Nieee noo nie moge sie doczekać .. :d ! Ale teraz spadam bo idę z Natalą i z chłopakami na dwór :D :D :D :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz