sobota, 28 lipca 2012

Gorącoo ;*

Hej ;D Dzisiejszy dzień znowu spędziłam z Julką ;D Było suuper ;)Spałam u niej ;p Wstałyśmy jakoś o 9 .45 ;D Ogarnełyśmy się i zjadłyśmy śniadanie ;) Później ja ,Julka i jej tata pojechaliśmy do biedronki po jedzenia bo jechaliśmy nad jezioro :) Kupiliśmy : 2 Tymbarki (Jeden nad jezioro a 2 do domu ) , 4 Banany ;D , 2 rożki i coś tam jeszcze ;p Później pojechaliśmy z Julką i jej tatą na myjnie ;D Jej tata nas pochlapał :D Następnie pojechaliśmy do babci Julki po śliwki ;D xd Jak już wróciliśmy to był już obiad xd . Jak zjedliśmy to się szykowaliśmy nad jeziorko ;p. Jak już dojechaliśmy to szukaliśmy miejsca na plaży bo było chyba z tysiąc ludzi ;p Było super ;p Ale później w wodzie weszłam na kamień czy na coś tam i rościełam se stopę:( I mnie teraz boli ;D Nie dawno przyszłam z dworu bo była na podwórku i grałam w nogę ;D .
No to tyle ;D Dzisiejszy dzień był udany :* Jutro spotkanie z Olaaa ♥♥ Papapa ;*

6 komentarzy:

  1. Ciekawy dzień :D Szczególnie rozcięta stopa ;>
    Zapraszam do mnie ;33

    http://nicolettee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Widze, że miałaś udany dzień;)
    http://carly-curly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu,zdarza się
    Ciekawy blog :3
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. efekt piłki mega

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. brakuje takich blogow jak ten - cudowny :D obserwujemy? <3

    OdpowiedzUsuń