piątek, 27 lipca 2012

Wczorajszy dzień z Klaudi ♥

Heja wam wszystkim ;D Wczorajszy Dzień był super . ! ♥ Najpierw spędziłam go z moją kuzynką bo u mnie spała .♥ Siedziałyśmy na worze tak do 14 :D . Później ją odprowadziłam bo miałam po drodze do Klaudii ♥♥Było trochę nudno ale później już nie ;D. Najpierw jej tata zabrał nas na pizze .♥ Później byłam z nią i jej pieskiem na spacerze ;D . Później oglądałyśmy z Klaudią horror .''Pananormal activity 3 '' :D Ja się trochę bałam ale Klaudia jak było coś strasznego to się śmiała . xd Później ja poszłam do domu xd . A potem wyszłam z Agaa przed blok ;D
No i to wszystko na tyle ;D Papapa ;**

1 komentarz:

  1. Fajne wpisy i bardzo fajny bloog :)
    Mam nadzieje, że będziesz częściej zaglądała na Mojego blooga :D
    Dodaje Cię do obserwowanych i jeśli spodoba Ci się Mój bloog, to również go dodaj do obserwowanych :3

    OdpowiedzUsuń