czwartek, 19 lipca 2012

Pogoda -,-

He wszystkim ;D Nie dawno już pisałam ;) Ale nie mam co robić więc opisze wam mój dzisiejszy dzień ;D Dzisiejszy dzień zaczął się spooko loko ;D Wstałam , ubrałam się i zjadłam śniadanie ;) Później bawiłam się z bratem ;p Oglądaliśmy bajki , tańczyliśmy xd Później chcieliśmy wyjść na dwór ale z powodu pogody nigdzie nie poszliśmy -.- U nas w Kole to mamy ładną Jesień tego Lata -,- Jak nie poszłam n a dwór to zaczęłam grać w The sims 3 ;) Około godz. 16.00 Moja mama wróciła z pracy i poszliśmy na miasto itp . :D Miałam zamiar sobie kupić bluzkę ale już jej nie było -,- Jak wróciłyśmy poszliśmy po jedzenie ;) Jak wróciłam rysowałam se jakieś bzdety ;) Aa teraz właśnie pisze do was xd ;) No no xd HAHA ;) Ostatnio widziałam super film <33333 ''Project X '' <3333333333333333333333333333333
No to na tyle idę grać w sims ;D <33333 Papapa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz