wtorek, 31 lipca 2012

Wczorajszy dzień . ♥

Hejoooooł ♥ ♥ Na początku przepraszam że nie napisałam wczoraj posta ;( No to Wczorajszy dzień był suuper udany ;) ♥ . Byłam na rowerach z Klaudią ;D A przy okazji robiłyśmy sobie zdjęcia ;D Było super ;D Przyjechałam do domu o jakieś 20 45 ;P Później jeszcze wyszłam na dwór przed blok ;D Grałam w siatkówkę z kolegami ;) Oto nasze zdj. z wczoraj :D ♥
Hah xd nasze rowery ;)
Klaudiaaa ♥
No to nie sa wszystkie ale większość jest ; D ! Dzisiaj mam zamiar iść z Klaudią i Klaudią na rowery ;) . A wy z kim spędzicie dzisiejsze popołudnie ?

7 komentarzy:

  1. fajna notka i zdjęcia :)
    obserwujemy ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne zdjecia, wgl. ladna jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia :)
    obserwuję i liczę na to samo :D! :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z 7 osobami na kręgielni :)

    zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdj.:D
    Obserwuję liczę na to samo.;)
    Zapraszam do mnie:
    http://zhuuq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zdjęcia : ) . też mam taką bransoltkę ^^
    zapraszamdo mnie : D obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń