czwartek, 23 sierpnia 2012

Czwartek ^__^

Hejjj :** .
Więc Dzisiejszy dzień zaczął się upalnie .! ;D Sapałam u Julii :D .  Tak po śniadaniu poszłyśmy do netto bo było dzisiaj otwarcie :D . Julki mama pracuję w netto :D . Stałyśmy w kolejce 3o minut !!!! ;o . Potem poszłyśmy do Julki do domu . :D Zjadłyśmy to co kupiłyśmy czyli '' lody , pice , i ptasie mleczko '' :D Tak o 11 - 12 Julia mnie odwiozła z jej tatą do domu :/ Bo Julia musiała jechać gdzieś tam .. :D Jak przyjechałam to posprzątałam w pokoju :) .  Jak posprzątałam to  włączyłam komputer ;)  Grałam w Sims 2 delux :) . Jak se pograłam to zjadłam obiad i mój brat wszedł na kompa :/ Ta ja poszłam oglądać Tv ! :D Tak o 15 - 16 przyszli po mnie  koledzy  żeby pograć w siate na podwórku :)  .Jak sobie pograliśmy to ja wróciłam do domu i bawiłam się z Marcelem : ). Tak o 17-00 poszłam  z mamą , Marcelem i Dziadkiem po moje książki do szkoły : ) I przyszliśmy do domu to oglądałam film pt '' Dziewczyny z drużyny 4 '' :D . Spoko jest ten flim :)  .  Tak o 18 wyszłam znowu z chłopakami i graliśmy w piłkę  nożną :) . Potem przyszła do mnie na podwórko Ola i Kinga :) . Poszłyśmy do netto :) . Jak kupiłyśmy coś to poszłyśmy do nas na bloki na karozele i się   krenciłyśmy  : D Ale chwilę bo Ola musiała iść do domu : / No to my z Kingą ja odprowadziłyśmy :D . Potem poszłyśmy z Kingą też do domu : ) I właśnie  teraz siedzę i pisze tego posta ;D . I pisze z Julia i takim jednym na Facebooku :p

:) .
Jutro chyba jadę pod namioty :'( Bedzie mi was brakować:/ Ale na pewno przyjade z mnustwo fotek itp. :D To na tylę papa ;)


Kto by zrobił dla mnie nagłówek   .?  . ;d

4 komentarze:

  1. Ta piosenka jest cudowna i cały blog jest fajny : )
    Pozdrawiam : 3

    http://smilingisnotalways.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham tą piosenkę .. ja umiem robić nagłówki, ale zależy jaki i mogłabym dopiero gdzieś w przyszłym tyg jak będę w domu : )
    pisz na maila jak chcesz - zakładka kontakt

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimio, że nie lubie takiej muzyki to może być. Ja umiem robić nagłówki, ale nie robie nikomu.

    http://sparkle-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piosenka fajna <3
    Jak ja dawno pod namiotem nie byla :C

    Zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń