czwartek, 16 sierpnia 2012

Nie śpij :D . !!

Hello :) . Dzisiejszy ranek był jak każdy inny poranek :D . Więc wstałam zjadłam śniadanko ;) . I Włączyłam tv :D . Dzisiejsze obudzenie przez brata , jego tekst '' Nati nie spij ;PP . '' Kocham go i jeszcze jak jadłam to Marcel takie coś '' Nati ha mi bajka '' . Ja go po prostu kocham to 1 z najważniejszych osób które kocham *.* Zaraz idę do Okulisty :/ Bo stało mi się coś w oko i mam całe czerwone i w nocy i ropieje :/ No no ;p Jak przyjdę mam zamiar posprzątać u mnie w pokoju :) . No no ;) Nie dawno założyłam ask.fm :) . Więc możecie zadawać mi pytania :) . Tu . ! . No no ;) .
Niedługo postaram się zrobić post "O szkole " , ponieważ zakupy szkolne są już prawie gotowe . Jeszcze muszę nie które zeszyty bo wszystkich jeszcze nie mam . ;D I takie mam długopisy , piórnik i inne :) Jeszcze do kupienia mam blok i inne . ;D . Nie mam jeszcze koszuli a ni spódnicy < czarnej> na rozpoczęcie roku .. Wczoraj o jakiejś 20.45 wyszłam z Mama i bratem na dwór a tam ciemnota :( , coś czuję że wakacje dobiegają końca .. :( . KORZYSTAJMY PÓKI MOŻEMY . ♥ . No to na tyle w tym poście :D . Jeszcze postaram się napisać posta wieczorem :) . Lece do Okulisty Boję się .. O.o Papapa ;*

3 komentarze:

  1. Tak robię nagłówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mogę ... ale jaki ?

      Usuń
    2. Ja nie korzystam z e-maila ... raczej załatwiam nagłówki w komentarzu ... powiedz mi jaki chcesz , bo ja ogólnie nie robie już nagłówków to było dawno .

      Usuń