piątek, 14 września 2012

Przeprosiny :/

Hejoo ;)
Przepraszam was za to  że nie pisałam postów bo miałam zepsuty komp i teraz też mam zepsuty :/
Przepraszam waz z całych sił :/ Obiecuje że jak komp będzie działał to napisze to co u mnie się zmieniło :) .
A teraz napisze wam moje plany na dziś :D . xd

1 . Koniec lekcji i idę po prezent dla mojej mamy ;)
2 . Kupić prezent . :D
3 . Posprzątać po remontach ;/

To tylko 3 plany które chcę zrealizować xd
Teraz siedzę na Informatyce z moimi przyjaciółkami :d <333 . Kocham ich !! ;**
pozdrowienia dla dudi <333 ;*
Jutro uro mamy <3 . .  .
Najlepszego mamo !! <3
;**
Okej ja spadam na sprzątanie ziemi papap ;*
I jeszcze raz przepraszam
<3

To nagłówek który zrobiła dla mnie moja czytelniczka <3
Dziękuję jej <3 ;* 



5 komentarzy:

  1. Swietny naglowek - ma talent :0
    Pozdrawiam i zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny nagłówek :-) zapraszam do mnie i obserwuję: http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie na konkurs - http://nolitees.blogspot.com/2012/10/konkurs.html
    Do wygrania modne buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju jak tu fajnie *__*
    jak już tu jestem to chciałabym Cię o coś poprosić a mianowicie o polubienie mojej strony na fejsie i lajkowanie zdjęć gdy będą dodawane.
    mając dużo like wygrywam warsztaty fotograficzne a to moje marzenie, bardzo mi na tym zależy. http://www.facebook.com/pages/Marlena-Pi%C4%85tek-fotografie/113163832189702 z góry dzięki ;*
    MIŁEGO DNIA :3

    OdpowiedzUsuń