wtorek, 21 sierpnia 2012

Pytania ^___^

Hej wam :) . 
W tym poście będę odpowiadała na pytanie które wymyśliłam z Kuzynem :D . xd
Chciałam odpowiedzieć w filmiku ale   za nim ten filmik się doda to chyba minie wieczność wiec odpowiem na nie tak bo no...
Filmik pojawi się może jutro o rzeczach do szkoły . :d  Bo dzisiaj idę kupić  z Klaudią :D . xd
No to zaczynajmy :D . xd

Ile masz lat ?
Mam 12 lat ;D
Mieszkasz w bloku czy w domu jednorodzinnym?
Mieszkam w bloku na parterze :D . xd
Jak masz na imie?
Mam na imie Natalia *__*
Masz chłopaka?
Nie nie mam chłopaka :F
Uprawiasz jakis sport ?
Tak biegam codziennie rano i pod wieczór :D . 
Co ostatnio jadlas?
Platki z mlekiem xd
Jakie seriale ogladasz?
Przepis na życie  i inne . :D
Ulubiona pora roku?
Lato kiedy nie jest tak straasznie goraco xd
Twoja najlepsza przyjaciółka?
 Moja najlepsza przyjaciolka jest Natalia *______*
Czym robisz zdjecia?
Telefonem albo aparatem cyfrowym :D
Ulubiony kolor?
Bialy i wszystkie  odcienie Błenkitu <3333333
Czy jestes bogata?
Nie nie jestem bogata xd
Czemu zaczelas blogowac?
Nie wiem w sumie spodobalo mi sie wiec postanowilam sprobowac
Ulubione blogi to?
 Lucy  i Klaudii
Gdzie mieszkasz?
W wojewodztwie Wielkopolskim , Koło :D xd
Masz rodzeństwo?
Tak mam brata młodszego o 8 lat :D . xd

Kiedy masz urodziny?
Urodziny mam 31 stycznia :D . xd 
 
 
No to na tyle papapap ;** ^___^

W Komentarzu zadawajcie pytania :D . 
 

15 komentarzy:

  1. witam :) dziękuje za komentarz oczywiscie tez obserwuje . Bedzie mi bardzo milo jesli bedziesz zagladała częsciej pozdrawiam :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog! zapraszam do mnie! www.piekno-nastoletniego-swiata.blogspot.com
    obs!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo też mam 12 lat :D

    Zapraszam na nowo otwartego bloga :
    http://inwhiteshorts.blogspot.com/

    Obserwuję ! Zapraszam do mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnee : > też bym coś takiego zrobiła :D
    ale żeby pytani zadawali obserwujący :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog ♥ Obserwujee i czekam na następny post.

    http://sparkle-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne odpowiedzi:)
    +obserwuje^^

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję i zapraszam do siebie http://leblogdesaly.blogspot.com/

    fanastyczny blog :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ja również obserwuję:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne odpowiedzi :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne odpowiedzi :))

    Czy masz psa lub kota ?
    jakie masz hobby?
    lubisz robić zdjecia ?:)

    ----

    obserwujemy ?:DD

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne teksty . A więc tak :
    Twój ulubiony kolor ?
    jakie jest twoje marzenie ?

    Obserwuję , może zaczniesz obserwować mojego bloga , lub dodasz komentarz ?
    Zapraszam do mnie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaobserwowałam Cię a Ty mnie zaobserwujesz?
    http://coffeewithoutcaffeine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czemu zaczęłaś blogować? Twoi znajomi wiedzą, że blogujesz? / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń