czwartek, 30 sierpnia 2012

Wczoraj . *.*

Hejooo ;D
Przepraszam was że nie dodałam wczoraj posta :c .  Ale jak wróciłam z dworu to byłam śpiąca  i nie chciało mi się wchodzić na kompa . ;p Dziwne nie ?  .O.o No więc  wczorajszy dzień zaczął się od  wstania i ogarnięcia w pokoju ;D  . Tak o 12 poszłam do mojej cioci : D . Było super ;* . Śmiałyśmy  wspominałyśmy i bawiliśmy się z Bruniem :). Było super ;D Ciocia dała mi jakieś perfumy , ciuchy , tonik i  torby ;) . A potem dała mi pieniądze żebym sobie coś kupiła ;D . Tak o 15 byłam w domu :) Zjadłam obiad i weszłam na kompa ;D . xd Później poszłam z Szymonem i Bartkiem na miasto ;) Kupiłam sobie nowe buty i jakieś rzeczy do szkoły bo już za 4 dni szkoła ;o !! Potem Wika przyszła i Nagrałyśmy Filmik ;D Dodam go dzisiaj wieczorem na pewno :D . xd !! Później poszłam z Bartkiem i Szymonem  grać w siatke ;D Tak 30 minut później przyjechał do nas Maks :) . I patrzył na nas z 20 min i później zaczął z nami grać xd :D Później przyjechał do nas Patryk ;** łiiii xd :D Później przyszli jakieś lamusy -,-  . I laliśmy ich wodą bo chcieliśmy żeby se poszli :D xd I Ten jeden się popłakał <hahaaah> xd I se poszedł xd To my poczekaliśmy za Wiką bo w tamtym momencie przyjechała od babci xd ;p I zaczeliśmy grac w gorące jabłko :D xd Później poszliśmy na schody posiedzieć ;D Ja jak zwykle musiałam zabrać coś komuś . Więc zabrałam Maksowi okulary ;D <haha x2 > . I tak o 20 . 20 poszliśmy do domów :D.  xd  Oto zdjęcia tych nowych rzeczy :D xd

                                         Tą bluzkę dostałam od innej cioci xd
                                                 Wczorajszy Ouffit ;D

                                     

                                               Moje nowe buty xd ;D


Hah xd ;D Więc to wszystko z wczorajszego dnia xd :D . kolejny post dzisiaj xd ;p
Papapap ;*



6 komentarzy:

  1. śliczny outfit :)
    bardzo ładneee te buty ^.^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty i sweterek ;d Wysłałam Ci nagłówek na e-maila ;d

    www.nie-udaje-nikogo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki z twojego outfitu, bardzo przypadły mi do gustu ♥

    Informuję cię kochana, że:
    Usterki na moim blogu nie mogłam naprawić. Dlatego założyłam nowego bloga, czyli taką kontynuację tamtego. Mam nadzieję, że nadal chcesz zaobserwować i być na bieżąco.
    A oto link do tego bloga :)
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Pozdrawiam gorąco i liczę na zrozumienie ♥

    OdpowiedzUsuń