niedziela, 19 sierpnia 2012

Jezioooro ;) .

Hej ;)
Od rana siedziałam nad jeziorem ;) .   I tak o 13 przyjechała do mnie moja kuzynka Juliaa <3333
Pochodziłyśmy sobie bo ja jak zwykle zobaczyłam wesołe miasteczko i ja z Julką jak małe dzieci weszłyśmy w samochodziki ;) . xd 2 razy jechałyśmy♥ Julia za pierszym razem jechała i nie umiała .... Ale ja przejechał kierownice i było dobrze ;D Za drugim razem to cały czas jechałam ;) . Chyba kilka razy uderzyłam jakieś  maluchy :D  hahah :) i w kółko ♥ Jak wracałyśmy to na drugiej plaży był chłopak który się podoba Julii : ) . Julii mama patrzyła się na niego cały czas i mówiła że się na Julie patrzy się ;) . Julia już taka  zadowolona  że nie wiem co :D Potem jak poszłyśmy to pływałyśmy chyba z 1 godzinę :d . xd No jak  popływałyśmy to poszłyśmy na Slusha ( To taki sok zamrożony ;*) Myyy .. pycha ;* . Julia jak zwykle się polała :) . Ja miałam niebieską a Julia zieloną ;) .
Mniam jeszcze raz : D . xd Jak zwykle porobiłam kilka zdjęć :D . Oto one :
                                         Marcela Fasolki ♥
                                            Danonki ♥

                                          Zdjęcie z zaskoczenia :D .
                                                   ♥
                                               Buuuuty *__*
                                          Slush ♥ ♥
                                                     ♥
                                           Hehe *_* Lubie to ! :*
                                                                      ♥
No to na tyle :D  . Jestem taka zmęczona  tym pływaniem i nurkowaniem że zaraz chyba pójdę spać :) !!! Teraz jeszcze trochę posiedzę na Fcebooku i popisze z Julią  i Klaudią ♥ ♥ Najlepsze ;* ♥
Może jutro jak mama moja i Klaudi pozwoli to przyjdzie do mnie na noc ;*
No to na tyle Baj baj :D .  ♥ ♥ ♥


A wy jak  spędziliście  dzisiejsze popołudnie ;) ?  .xd 





5 komentarzy:

  1. hahah no tak ale to moje zdjęcie z zaskoczenia :> no ale moje sandałki ok♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłabym < 3 . Ciekawy post , zapraszam do mnie ;) / Niki.♥

    http://provides-inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz fajnie możesz pływać nad jeziorkiem ... Też bym tak chciała w taki ciepły dzień jak dziś:]
    Zapraszam do mnie wicywikaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. 3mam kciuki, żeby się mama zgodziła ; )

    zapraszam: myrockinrobin.blogspot.com ; ) !

    OdpowiedzUsuń