wtorek, 28 sierpnia 2012

Plany na dziś ♥

Hello :D .
W tym poście chce wam napisać co dzisiaj mam zamiar zrobić :D . xd
Więc tak zaraz idę się ubrać :D . Potem muszę się uczesać i ogarnąć w pokoju :D . *__*
Tak o 12 - 13 przychodzi do mnie Wika i będziemy siedzieć w domu u mnie :D .
Tak jak ja zjem obiad to pójdziemy na miasto ;) . Jak przyjdziemy to chcę nagrać swój pierwszy filmik o moich sekretach xd :D . I może nagramy O nas filmik :D . ^^ Teraz siedzę na Fb i pisze z Sandrą i Agą :)   .  Aga ma dziś Uro ;) Łiiii ;D 16 lat kończy dzisiaj  O.o  A pamiętam jak siedziała  ze mną na podwórku i się wygłupiałyśmy <333  Najlepszego Aga ! ;* No to na tyle  :D  . 


Postaram dodać dzisiaj ten flimik :D . Może za dwa dni albo później zrobię jeszcze filmik mój pokój i o rzeczach do szkoły : D . xd  Ja spadam się ogarnąć ;) papapa ! ;)

A wasze plany na dziś to  ? . :D

4 komentarze:

  1. Moje plany na dziś : Sprzątanie, sprzątanie i jeszcze raz sprzątanie ^^

    Życzę miłego dnia.

    http://sparkle-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sto lat Aga ! :D

    inwhiteshorts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego dla Agi! :)

    OdpowiedzUsuń