poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Wróciłam ^_^ !!!

Hej wam ;***
Przepraszam że nie dodawałam postów w weekend bo jak wiecie pojechałam pod namioty ;)  .xd
Było suuper ! *__* Tylko padało w nocy -,- Ale na szczęście namiot  nam nie przemokł :D
W 1 dzień się nie kąpałam w jeziorze bo nie było czasu :/ Przyjechaliśmy tak o 15 : 30 -,-  I trzeba było namiot rozłożyć :D Fajnie nawet było :D Tak o 18 cos było wszystko zrobione i poznałam inne dziewczyny które tam były : D W 2 dzień poszłam się kąpać z mamą w jeziorze a tata z Marcelem poszedł na ryby ;p Tak o 16 miałam obiad :) . I poszłam znowu z moimi koleżankami z namiotów na plac zabaw :) . xd I tak nam zleciało ;D . Tak o 20 . 00 przyjechał jakiś chłopak to z dziewczynami chciałyśmy go poznać :D Spoko był :D . xd No i tak zleciało do 22. 45 ;p Poszłam do moich rodziców i gadałam z nimi : D I tak o 23 coś zrobił ktoś impreze !!! I nas nie zaprosił -,- < Hahaha>
Jak poszłam się ubrać w piżame to zaczeli puszczać fajerwerki :D . Ja tak cicho a tu nagle <Bum!!>
I poszłam spać tak o 23 50 Bo usnąć nie mogłam !!! -,- I w 3 dzień znowu poszłam się kąpać z mamą :D  .  Nauczyłam się stać na rekach pod wodą i robić fikołki :D No i tak o 18 czy 17 pojechaliśmy do domu :D . Przyjechałam o 18 50 ;p I rozpakowałam się i poszłam na dwór z Wiką ^__^  No i tak wszystko nam zlecało :D . Nie miałam już siły żeby napisać tego posta wczoraj bo byłam wykończona :/ Oto kila zdjęć z Weekendu ;D .


                                  





                                              
No to na tyle :) . xd Dzisiaj idę z Wiką na dwór *__* Jak zwykle będzie dużo śmiechu ^__^
Spadam papa ;* Napisze dzisiaj jeszcze posta ;** 
A wy jak spędziliście weekend  ?  . ;D 

1 komentarz: