wtorek, 28 sierpnia 2012

Today ♥

Hej wam ;* . Więc dzisiejsze plany zrealizowałam tak jak chciałam :D . Byłam po buty z Wiką ale nic nie znalazłam i mam nadzieję że jutro jakieś jeszcze znajdę xd :D . Więc Byłam po te buty ale nie było ciekawych xd Później jak wracałyśmy to spotkałam kolego mojego z którym nie widziałam się z 6 lat :'( Aż miałam świeczki w oczach <3333 Podjechałyśmy pod moją szkołę i napisałyśmy mu że niech przyjedzie pod moją szkołę . I przyjechał i chyba stała na schodach z pół godziny ... -,- A my z wika na ławce xd I chyba patrzył się na nas chyba tak z 30 min i patrzył jak na nie normalne xd
Potem ja z Wiką podeszłyśmy do niego i gadaliśmy : D On co chwile Co ?  Co  ? co ? xd A my z Wika  w śmiech :) Ale było spoko jak na pierwsze spodkanie od 6 lat :) Potem poszliśmy do netto :) . Wika kupiła takie coś kwaśne ale nie było kwaśne xd :D  Pojechaliśmy na nasze bloki mówiąc nasze to znaczyło (mój i wiki ) . Siedzieliśmy i jedliśmy  to coś xd ;p  Potem chcieliśmy jechać naa huśtawki ale spodkaliśmy Sandre , Oliwie , Alana , Hanie i innych ;) Posiedzieliśmy i śmialiśmy się :D Ja poszłam uderzyć Alana bo straszył dziewczyny zechłymi rybkami :D xd To ja go po plecach xd
No i pojechaliśmy na huśtawki ale były zajęte to pojechaliśmy na plac koło szkoły 5 ;D Fajnie było;p Ale były komaryyy ... Grrrrr .. -,-  No to siedlieliśmy tak do 20 . 20 Bo zaraz nasze mamy zadzwonily że do domu :/ To my z Wiką i Max przyjechaliśmy pod nasz blok i Max pojechał :/ Fajnie było :D Jutro ide od rana do mojej cioci ;D łiiii !! :D Dawno się z nią nie widziałam :D xd
No to na tyle ;) Nie mam zaj. bo nie zrobilam bo zapomniałam :/ Jutro na pewo zrobię :D
Papaapa ;* Życze wam miłej nocy :) .

3 komentarze:

  1. Kolega - tak to się teraz nazywa . *____* Jakoś nadużywam tego zwrotu ostatnio. :P

    http://sparkle-of-butterflies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no to udany dzień :d też obserwuję!

    OdpowiedzUsuń