czwartek, 23 sierpnia 2012

Przed Wczoraj , Wczoraj i Dzisiaj ^___^

Hello :) . xd
Wiec tak na początku  przepraszam że nie dodawałam w ostatnim czasie postów :)  Więc tak zacznę od wczorajszego dnia :D

Więc Przed wczorajszy dzień zaczął się taki jak każdy inny dzień :D  .Wstałam i się ogarnełam  :D Zjadłam śniadanie  i weszłam na Facebooka ;D Pisałam z Klaudią i Shanice : D . Umówiłam się z Shanice że wyjdziemy ale nie wyszłyśmy bo do mnie przyszedł kuzyn  i ona tez nie mogła :/  Jak Patryk do mnie przyszedł to się wygłupialiśmy oglądaliśmy tv i bawiliśmy się  z Marcelem  :)  . Tak o 14 - 15 Patryk sobie poszedł do domu :(  Ale o 16-17 wyszłam z Klaudią na dwór : D Poszłyśmy po prę zeszytów bo chciałyśmy nagrać filmik o szkole :D .  Ale jak szłyśmy 2 raz do Kauflandu zauważyłam mojego wujka czekającego za Julką i jej mamą :D  .  Pogadałam z Wujem i poszłam z Klaudią znowu do Kauflandu bo musiałam oddać zeszyt bo mi się nie podobał :) . xd  Jak wyszłam to wujek jeszcze był to se jeszcze trochę pogadałam : )  . Po pewnym czasie przyszła Julka z mamą i pojechali do domu a ja z Klaudią poszłam do mnie do domu po rzeczy bo miałyśmy u niej nagrywać filmik o szkole :D . Ale cos nie wypaliło bo tak po 20 min . Julia przyszła po mnie czy chcę u niej spać to się zgodziłam i poszłam : D . Ale Klaudia się  na mnie obraziła :/ Kiedy indziej razem nagramy video : D  I z Julka pojechałyśmy do jej domu :) . xd Szybko się umyłyśmy i włączyłyśmy sobie Laptopa :d . Siedziałyśmy krótko bo do 22.00 :D . Później rozłożyłyśmy  nasze łóżka :) . Ja jak zwykle spałam na łóżku  a Julia na materacu :D . Poszłyśmy  spać o jakieś 1.30 :) . Bo gadałyśmy :D
No to na tyle o Przed wczorajszym Dniu :D

Wczoraj wstałyśmy o 7.00 :) . Jakoś nam się złożyło *___*  Zjadłyśmy śniadanie i się ubrałyśmy : . Jak to już zrobiłyśmy grałyśmy w Sims  2 delux bo ja Julce pożyczyłam :D  Przed 10 . 00 skończyłyśmy garć bo musiałyśmy  się ogranąć i iść do Julki babci na Norwida ;d . xd Pojechałyśmy z Julią rowerami do jej babci a Julki tata przyjechał samochodem : D . Jak Juli tata przyjechał zabrał nas na Wiatraki żeby zobaczyć jak oni go stawiają :D . Jak patrzyliśmy to jakie to wieli i taki Wtf ?  :D Jak oni go postawili jak o ma gdzieś ze 200 coś metrów O.o I taka mała ciekawostka postawienie takiego wiatraka kosztuję ponad 2 miliony  złotych :o . xd  No to jak pooglądaliśmy wróciliśmy na Norwida do babci Julki :) . Zabrałyśmy  rowery i z Julką jeździłyśmy po osiedlu :) . xd  Tako o 13 - 14 był obiad . Mmmmm... Pycha był *____*  Potem włączyłyśmy telewizor i Vive i śpiewałyśmy :D Później zabrałyśmy słodycze , picie , telefony i krzesła na balkon :) . I tak sobie siedziałyśmy po jakimś pewnym czasie przyszła  Julki babcia i gadała z nami :) . xd  Siedziałyśmy vtak chyba z 2 godziny :) . xd  Potem poszłyśmy do ogrodu Julki babci :)  .xd   Tam były dwa wenże z wodą to ja dorwałam jeden i polałam Julkę a ona mi oddała i tak się lałyśmy cały czas aż Julki babcia nie zauważyła : . xd  Potem siedziałyśmy i jadłyśmy hamburgery :) . Jak zjadłyśmy to poszłyśmy znowu na rowery :) . xd Potem Julki tata nas zabrała znowu na wiatraki i pojechałyśmy do Julki domu :) . No i jak wróciliśmy to ja zaczęła sie pakować  bo musiałam wracać  do domu :D  Ciocia , wujek i Julka mnie odwieźli do domu :p Ja się już rozpakowałam i poszłyśmy z Julką na podwórko ;D . Julki mama do nas przychodzi i mówi  do mnie '' Idź się spakuj na jutro '' :D . Ja to taki zaciesz że szok !!! :D Poszłam i pojechaliśmy do Kauflandu i kupiliśmy pizze ;) . Jak jechaliśmy wszyscy do Julki to my z Julką namówiłyśmy jej tatę żeby  pojechali na watraki :D . I pojechaliśmy : .xd  Jak wróciliśmy była dla nas gotowa   pizza :D  Jak zawsze zjadłyśmy i poszłyśmy się umyć :D Jak się umyłyśmy włączyłyśmy laptopa i popaczałyśmy co jest ciekawego :D . Tak o 22.40 zaczełyśmy bawić się lalkami barbie :d . (hahaha ) Nie ma to jak bawić się lalkami :D . Tak o 0. 15 poszłysmy spać : .

                 Z Julką teraz tej piosenki słuchamy cały czas *_____*


















No i dzisiaj zaczął się jak zawsze : D Tak o 11.45 poszłyśmy na otwarcie netto :)  . Tam gdzie pracuję Julki mama :D . Jak tam poszłyśmy to chyba z 1000 ludzi tam było ;o Masakra z kolejkami chyba z 3o minut stałyśmy w kolejce . ;o Od lodówek było  kolejek po kasy :0 . Masakraaa -,-  Kupiłyśmy po lodach i picie i jeszcze kupiłyśmy ptasie mleczko :) . Jak kupiłysmy poszłyśmy do domu i zjadłyśmy wszystko : D Tak o 12 - 13 Julia i Jej tata mnie odwieźli do domu bo mieli plany na dzisiaj :)

Kto umie robić nagłówki i kto by mi zrobił ?  . :D 

3 komentarze: