piątek, 17 sierpnia 2012

Noocka ♥ . ♥

Noo siemaa ;* 
Dzisiejszy dzień spędziłam z Klaudią ♥ . Byłyśmy w parku :) A potem poszłyśmy na huśtawki :D :D I jak się pohuśtałyśmy to poszłyśmy do biedry xd ;D Kupiłam chipsy i cocacole :D Jak kupiłam to to poszłyśmy do Rossmana :* 
W Rossmanie Klaudii  odbiło :D  Wąchała wszystko co było można ;p Jak zobaczyłyśmy bransoletki i łańcuszki i itp .. To krzyczałyśmy co chwile " Ja to zaklepuje !! "... No no :D . Jak Klaudii mama zadzwoniła to musiała iść do domu :/ ... Potem siedziałam w domuu ;d O 16 . 00 wyszłam z Klaudią i Nadią na dwór :D  Robiłyśmy  sobie zdjęcia :D ... Byłyśmy w parku xd 
Noo i potem poszłyśmy na plac koło piątki :D , Nic ciekawego się nie działoo  :D To my z Klaudią odprowadziłyśmy Nadie do Polo i poszłyśmy do mnie sie zapytać mojej mamy czy mogę nocować u Klaudii :* Moja mama '' Tak '' A ja 'Huraaaaaaaaa !! ''♥ No teraz siedzę z Klaudią i mamy zamiar grać w The Sims 3 które do niej wzięłam :D . Oto kilka zdj . : 

















Noo to na tyle . ;* Jaa spadam bo Klaudia jeszcze chce napisać posta ;) Papapa ;*

2 komentarze:

  1. dzień pełen przygód hehhe :)
    ładne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog <3
    Obserwuje :DD
    Klaudię też już od jakiegoś czasu : ))

    OdpowiedzUsuń