środa, 1 sierpnia 2012

Chill out.

Hejoooooł :D Dzisiejszy dzień zaczął się jakoś inaczej :D ♥ . Wstałam zjadłam śniadanie i pościeliłam łóżka ( Mój , brata , mamy i taty ). Ale się jeszcze nie ubrałam xd Siedzę jeszcze w piżamie xd .Jest u mnie Patryk ( Kuzyn ) . I się wygłupiamy ;) No :) a wczorajszy dzień spędziłam z Klaudią ♥ . Miałyśmy iść na rowery ale coś nam nie pykło :( Od 12 . 00 do 17. 45 siedziałam u Klaudii ;*Przed wyjściem na miasto skoczyliśmy do Biedronki ,(ponieważ jest najbliżej ) po zupki chińskie amino. Byliśmy później w parku na placu zabaw (hahah ) . Spotkaliśmy tam dwie koleżanki Sandrę i Oliwie , potem je śledziłyśmy ,było zabawnie dopóki ich nie zgubiłyśmy . hah .Oczywiście z wczorajszego dnia mamy zdjęcia . Oto one :
To laurka Klaudii dla jej mamy bo miała Wczoraj uro . :D
Nie wiem co ja tu robię . :D
Tofal ♥
no to na tyle ;) Postaram się jeszcze dzisiaj napisać jednego posta ;D A wy jak spędziliście wczorajszy dzień . ;D

3 komentarze:

  1. Haha ! Fajne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie :
    fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog ja byłam na basenie ; )
    Zapraszam na mojego bloga http://pamietnik-feministki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajny dzień miałaś ;D
    wpadaj do mnie;D

    OdpowiedzUsuń