niedziela, 12 sierpnia 2012

Niedziela ♥

No siemaaaa ;* Dzisiejszy dzień zapowiadał się nudno i do niczego ale tak nie było ;) Tak do 16 . 00 siedziałam w domu ;) Później przyszła do mnie Ania i poszłam z nia do biedy bo musiała coś kupić ;) . tak o 17 czy coś poszłyśmy do moich rodziców po kasę na coś słodkiego . ♥ To jak dostałam to poszłyśmy do Carfuraa ;p Tak po 18 poszłyśmy gdzieś tam i spotkałyśmy takich jednych fajnych naszych kolegów :D Na początku to nas nie widzieli xd ale potem jak taki jeden obok nas jechał na deskorolce to nas zauważył i wszyscy przyszli do nas ;) Siedzieli z nami jakieś 25 min ale później znowu jeździli na deskorolkach ;) . No później jak wariatki z Madej biegłyśmy do jej domu ;) Siedziałyśmy i robiłyśmy kolczyki ;)♥ No i potem moja mama zadzwoniła i znowu jak wariatki sprzątałyśmy w jej pokoju bo narobiłyśmy takiego bałganu ;) No teraz siedzę w domku ;) Jem kolacje kanapki z nutelą i popijam sokiem jabłkowym ;) Siedzę na fejsie i pisze z kumplami i koleżankami ;) A jutro od rana idziemy już z Madej biegać xd hahah tak nam się złożyło . :F W środe jadę :/ Jade pod namioty nad jezioro ;) Nie bedzie mnie do Poniedziałku to nie bbedzie postów :( To kilka zdj. :D
No to na tylee ;) ♥ Narka ;* ♥♥

2 komentarze:

  1. ;D Świetny Blog zapraszam do mnie .
    http://sandrakazmierska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny nagłówek, fajne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń