środa, 8 sierpnia 2012

yesterday ;D

Hejooł :D Zacznę od wczorajszego dnia ;) Wczorajszy dzień zaczął się jak wszystkie inne ;D . Wstałam ubrałam się i włączyłam komputer ;) . Wyszłam na dwór o 13 - 14 z Julią ;) Poszłyśmy z Julką po Wikę i poszłyśmy do Klaufla ba mam nie daleko ;) . Poszłyśmy po zmywacz do paznokci , waciki i gazetę :D . Wszystko kupiła Julka bo potrzebowała :D Potem poszliśmy za Kaufla bo Wika kupiła se tortille . Potem zadzwonił do mnie dziadek bo musiałam iść na obiad :D Jak zjadłam to ja i Julka i Wika zostałyśmy u mnie ;) Potem poszłam z Wiką i Julka do biedry i później po Wiki rower ;) Później Julka poszła do domu :( A ja z Wiką byłam na rowerze xd ;) No i jeździłyśmy cały dzień :D To kilka zdjęć z Wczoraj ;)
No to na tyle papa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz