sobota, 11 sierpnia 2012

Today ♥

No siemaaaa ♥ Dzisiejszy dzień spędziłam w domu ;( Bo jeszcze nie jestem zbyt zdrowa :/ Ale byłam na mieście i kupiłam sobie bluzkę :D Podoba mi się ;p Kosztowała tylko 16 zł . ;) Oto zdj . :
No , no to ta bluzka ;) . Później poszłam z Mamą , Tata i Marcelem do biedry ;d bo tam najbliżej :) No teraz idę się umyć i zjeść kolację :D . Od jutra robię zmiany na blogu .. Czyli nowy nagłówek , inne tło i może coś jeszcze :D A nagłówek robi dla mnie Klaudia ♥♥ Z bolga - http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/ ;) ♥♥ Jest świetna ♥ Robi na prawde ładne nagłówki chociarz robi je od nie dawna ale ma talent ♥ Pozdrawiam Klaudie z bloga '' My live is amazing ♥ '' :D No to ta dzisiaj już wszystko ;* Juto postaram się napisać dłuszy post ;)
Takie tam stare foto jak spałam u Klaudii ♥♥ ♥♥♥

3 komentarze:

  1. Thanks for your comment on my blog. Really cute blog you have here. Hope you stop by again, thanks!!

    Little K.
    http://lilkfashionista.blogspot.jp/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog ! Obserwuje i zapraszam do mnie,będzie mi bardzo miło :*:*
    Pozdrawiam cieplutko :**

    OdpowiedzUsuń
  3. masz bardzo ładne włosy! :) buziak Kochana! ;)

    OdpowiedzUsuń