wtorek, 14 sierpnia 2012

Wczoraj ♥ ♥

Siemaaa zioomy ;* Wczorajszy dzień spędziłam a Ania i Julką ♥ ♥ . Byłyśmy na Norwida cały czas ;D . Bo byłyśmy z Anią po Julkę która była u babci i tam zostałyśmy ;) Potem zaczęło trochę padać ale my się schowałyśmy po daszek domu Julki babci ;) Jak przestało to z Julką nie wiem co ale coś robiłyśmy na jej deskorolce ;) Przed 18 poszłyśmy z Anią do domu bo musiałyśmy ;/ ale jak się ogarnełyśmy i wszystko to znowu tam pozlyśmy ;) Jak przyszłyśmy to chwile z Julką spędziliśmy później poszliśmy do tamtych chłopaków co ostatnio xd .. Anka na początku gadała tak : '' Nie no nie idźmy tam bo przypał będzie .. '' . a jak nie to poszłyśmy nie daleko usiąść xd . Długo nie siedziałyśmy bo ci chłopacy przyszli tam .. I zabrali nas ze sobą ;p No i tam siedzieliśmy ;D . Ania próbowała jeździć na deskorolce i ja ją trzyałam cały czas ;p No potem ja jej zabralam i ja jeździłam ;) No i potem mama zadzwonila i do domu ;). Kilka zdj z wczoraj ;) .
No to na tyle ;p Jeszcze chce wam napisać że nie jadę pod namioty bo za zimno ;/ Ale szkodaa :'( Może jak bedzie ciepło to się pojedzie ;) :D No to na tyle żegnam was ciepłoo ;p I dobra noc :D . papapaa ! ;**

5 komentarzy: