sobota, 11 sierpnia 2012

Outfity . ♥

Hejoo ;D Nie mam co robić więc postanowiłam że pokaże wam kilka Outfity . ♥ To mój pierwszy taki post w którym pokaże wam kilka strojów które znalazłam w internecie . ;) Więc 1 outfit :
2 outfit :
3 outfit :
4 outfit :
5 outfit :
6 outfit :
7 outfit :
8 outfit :
9 outfit :
10 outfit :
No to 10 stylów które mnie się podobają xd ;D Zaraz idę do sklepu z mamą po jedzenie ;) Bo na pewno nie będę siedzieć cały dzień w domu ;) No to na tyle ;) Kolejny post jeszcze dzisiaj ;) A wam jaka stylówa podoba się najbardziej ? . ;F https://www.youtube.com/watch?v=XpIDGTWWD5Q&list=FL4NIgmfUTgEgYyNJiKPReug&index=2&feature=plpp_video

5 komentarzy:

  1. super! :)
    http://iamabore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. cuda *__*
    mam te spodenki z 4 outfitu :)
    5,9,10 najbardziej mi się podobają!

    pzdr.
    dzięki : D
    ja obserwuję, a Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też obserwuję ;) . Mnie sie najbardziej podobają :3,5,6 <3 .

      Usuń
  3. fajne inspiracje - pozdrawiam serdecznie pa:))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. 9, 5 i 7- jak dla mnie świetne. :D
    + obserwuję, pozdrawiam i zapraszam do mnie www.jola-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń