środa, 1 sierpnia 2012

Today ♥

Hejjjoł :D Nie dawno wróciłam z dworu :) Było suuper xd Dopóki nie było komarów -,- Grrr ... Nie lubię komarów !!!! No więc tak :D Byłam na dworze najpierw z kuzynem ;) Później przyszła do mnie Wika i byliśmy u mnie we 3 :D . Później Wika poszła do Rossmana po coś tam dla mamy ;) . No to ja z Patrykiem poszliśmy po Bartka . Wyszedł to graliśmy w nogę i siatę ;) Później Wika przyszła , a po wiki doszła do nas Kinga xd Byłam jeszcze po Agę ale szykowała się jakieś 30 lub 60 minut . !!!!!!!!! Nie wiem jak tak długo można się szykować żeby wyjść na dwór . :) Później ja , Kinia i Aga poszłyśmy do biedronki :D . Aga kupiła białą czekoladę i chipsy :D No a później poszliśmy na błonie. Tańczyliśmy i śpiewaliśmy <3 No a teraz jestem z Wiką w moim pokoju i pisze tego posta ;) Bo wika u mnie nocuje :D
Noo ta na tylee <3

4 komentarze:

  1. super blog zapraszam na mojego
    cebula-czosnek.blogspot.com obserwuję i liczę na to samo


    cebula

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny blog :)
    trochę skomplikowany ten post- musiałam przeczytać dwa razy żeby zrozumieć xDD
    zapraszam do mnie :)
    domi-doomi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń