środa, 15 sierpnia 2012

Środaa *.*

Hejooł :D Dzisiejszy dzień był nawet spoko :) . Byłam dzisiaj z Anią na dworze znowu ;) Byłyśmy na Norwida le nie za długo bo nic nie było ciekawego -,- to poszłyśmy do Ani i u niej siedziałyśmy i myślałyśmy nad tym co jutro będziemy robić ;p Więc jutro idę z Anią i takim naszym kolega na dwór . xd Chcemy iść na pizze ale nie wiemy czy on będzie chciała ;) . Teraz siedzę i pisze z koleżanką ;) . xd I czuje się fatalnie -,- Bo powiedziałam takiemu chłopakowi co do niego czuje i on teraz się do mnie nie odzywa i myślę że wyszłam na totalna idiotkę -,- Miłość to dupa -,- !!! No ale koniec . Teraz siedzę i czekam na pizze ;) Bo mama zamówiła *.*
No to na tyle :/ Kolejny post jutroo ;* Baj baj *.*

4 komentarze:

  1. Głowa do góry =)
    Wszystko będzie dobrze.
    Trzymaj się <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też sądzę, że miłośc jest do niczego, ale jak wreszcie spotkamy kogoś, kto odwzajemni nasze uczucia, to zmienimy zdanie ;d
    + Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:
    www.nie-udaje-nikogo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z Tobą,trudno, widocznie to nie był odpowiedni chłopak. Dodałam juz do obserwatorów ; dd .
    Nagłówek mi robiła koleżanka : 3 / Niki .

    OdpowiedzUsuń