sobota, 18 sierpnia 2012

Today ♥

Hej wam ;* . !
Jak wiecie z wczorajszego posta spałam u Klaudii :D . Było fajnie :D . Poszłyśmy spać o jakieś 2.00 :D .  Wstałyśmy o 9.45 :) . Zjadłyśmy drożdżówki bo Klaudii mama nam kupiła rano jak była w sklepie :D . Jadłyśmy drożdżówki popijając KaKao ♥♥  . Jak zjadłyśmy to weszłyśmy  na laptopa ;D
Popaczałyśmy na coś w internecie ;) . Jak już nam się nie chciało paczczeć to poszłyśmy sprzątać łóżko :D . Jak posprzątałyśmy to poszłyśmy się ogarnąć :)  .  Tak o 15 coś wyszłyśmy z Nadią  . Jak zwykle robiłyśmy zdjęcia ;) . xd Niedawno przyszłam od Klaudii i z dworu xd . Klaudia miała u mnie dzisiaj spać ale nie mogła bo jak by u mnie spała to jutro musiała by iść do domu o 9 .00 bo moi rodzice chcą jutro od rana jechać nad jezioro ;) . Smutno mi było bo nie mogła u mnie spać :(((
No a teraz siedzę i będę oglądać jakiś film ale nie wiem jeszcze jaki :)  . Za niedługo nagram filmik o szkole ;)   . Ale teraz jeszcze nie bo nie mam wszystkich rzeczy do szkoły :D . xd
                                            Hah ;)  .Mój komputer :D

                                        Bartuś :) . Uwielbiam tą koszulkę ^_^

Noo to na tyle . Jutroo jeziorko *___* Łiii ;* No no xd Ja spadam się ogarnąć itp ;)  .

4 komentarze:

  1. Obserwuje obserwuje ...<33
    fajna ta koszulka <3
    Blog jest swietny bede tu zagladac czesto ..<3
    http://juliiandjulii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne ;3
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń