piątek, 10 sierpnia 2012

Dziś i teraz . ♥

Hello :D . ♥ Dzisiejszy dzień spędziła z Julką. ♥ Spała u mnie ;D było spooko :D . Bawiłyśmy się robiłyśmy zdj. I wiele innych ;) Po południu tańczyłyśmy i wygłupiałyśmy się ;) Później do okna wchodzili moi koledzy ... ;D Później z Julka oglądałyśmy TV :D Jak se obejrzałyśmy tv to zaczęłyśmy robić takie małe ciasta ;) . Na początku mnie smakowało ale później mnie nie smakowało :) Julka od razu nie chciała tego jeść xd ;D Nie dawno Jula poszła do domu :( . Ale teraz ja siedzę i jestem chora -,- ;/ Nie fajnie . :( A co mnie jest ? . Gardło mnie boli -,- , Głowa też mnie boli ;/ , Jestem cała gorąca :( . No to tyle z mojej choroby ;/ Ale dałam radę napisać ten post ;) Zachwilkę idę się myj myj ;) Ale mam jeszcze posiedzieć na kompie ;) .
To jest ten przepis ;)
Julka próbuję się podciągać xd . ♥
Nasze składniki ;)
yhy yhy yhy yhy ;D Takie tam ja xd ;P No to na tyle xd Kolejny post jutro ;)Paa . ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz