wtorek, 21 sierpnia 2012

Wczoraj *____*

Hej wam ;D .
Wczorajszy dzień zaczoł się jak każdy inny .. :D Wstalam , zjadłam śniadanie i włączyłam tv !! :) .
Tak o 10 . 00 weszłam na  komputer i pisałam z Klaudią ;)  .  Tak po 11 przyszedł do mnie Patryk :D . Siedzieliśmy i gadaliśmy paczaliśy co jest w internecie i wygłupialiśmy się z Marcelem ;) .  Tak o 13 :45 przyszła do mnie Wika ;D . Siedzieliśmy w domu ;)  Jak zjadłam obiad to posłyśmy na dwór :D . Poszliśmy do biedronki . Patryk kupił nam loda FRUGO :D  . A Wiktoria kupiła sobie Kawe która ja kiedyś piłam ;) . mniammm .. ;*  Tak o 16 poszłam z Wiką na rowery ;) . Było gorąco że nie wiem co ;) . Tak o 18 czy 19 przyjechałyśmy na nasze blogi bo już siły  nie miałyśmy .. ;D Jak se posiedziałyśmy to zaprosiłam Wikę do mnie ;) .  Chwile była tylko bo zaczeło padać a ona musiała iść do babci:/ Wika poprosiła mnie o założenie jej bloga więc załołyłam :D . . . Jej blog znajdziecie - Tuu . !!  :)  Obserwujcie ;) . xd Dzisiaj oczywiście zrobiłam kila fotek :) . Oto one :












 No to wszystkie zdjęcia które wika mi zrobiła *_____* . Dzisiaj ide z Klaudią po zeszty itp . .  .Czyli wszystko do szkoły :) Może dzisiaj nagramy z Klaudią filmik rzeczy do szkoły :  > xd
No to na teraz wszystko ::D  .xd

A wy co robiliście w wczorajszy dzień  ?  . :D


3 komentarze:

  1. mmm frugo <3 świetne zdjęcia :*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam bandamki :D też obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bandama ♥♥♥ mmm , czarne jest najlepsze ;d obserwuje i liczę na rewanz <3 weronikaxweronika3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń